Pagini

sâmbătă, 13 august 2011

Unghiute cu fluturasi

Pentru ca am mai avut un blog, pe care am renuntat sa il mai administrez, si pentru ca nu as vrea ca postarile de acolo sa se piarda...am hotarat sa mai abordez un subiect...acela al unghiilor false...Pentru necunoscatori, in timpul liber, fac manichiura tehnica. Pentru preietene, prietenele prietenelor, colege si, cel mai des...pentru mine. Asa cum mi-a spus mama, totul a inceput ca o joaca. Intai am descoperit unghiile de plastic care se lipesc pur si simplu peste unghiile naturale.
Faceam tot felul de modele pe ele, asa cum prietena mea, Meg (vizitati-o...are chestii interesante pe blogul ei - www.frommegwithlove.blogspot.com) testeaza tot felul de modele si culori pe unghiutele ei. Apoi, pentru ca acele unghii erau destul de fragile si sareau mereu, mi-am zis ca nu ar fi rau sa incerc manichiura falsa. Tot pentru cei care nu ma cunosc voi mentiona faptul ca mi-am ros unghiile pana pe la 20 de ani...si, bineinteles, nu au crescut niciodata. Asa ca, am mers frumusel la manichiurista si am stat cumintica acolo vreo 3 ore pana cand unghiile mele au aratat impecabil si absolut superb. Dupa aproximativ doi ani in care am stat cumintica, dupa cum spuneam, la manichiurista...m-am gandit eu asa, ca as putea sa fac si eu asta...si, prin bunavointa fetei care imi facea unghiile la vremea aceea, mi-am achizitionat intreg pachetul cu tot ce imi era necesar si m-am pus pe treaba. Sunt aproape doi ani de cand fac asta si sunt bucuroasa ca unghiile mele sunt mereu lungi si nu le mai ascund de ochii lumii cum obisnuiam sa fac.
De cele mai multe ori prefer manichiura french. Pentru cele care nu stiu ce este manichiura din gel, fac lamuriri. Gelul este o substanta vascoasa, usor de manipulat si care, la lampa cu lumina ultravioleta, se intareste.
Revenind...spuneam ca prefer manichiura french, si voiam sa va spun ca, de la clasicul alb, care, de altfel este super comod si elegant, french-ul poate fi executat cu sidefuri (sclipici pulbere), cu foite de dantela, cu paiete, cu pene naturale, cu margelute etc. pastrandu-si, insa, eleganta. Nu va mai spun faptul ca in gel poti face absolut orice iti trece prin cap. Poti insera chiar flori naturale sau scoici pisate si totusi unghiile sa arate natural, sexy si elegant.
  Este doar una din cele cateva sute pe care le am. Va imaginati faptul ca la fiecare trei saptamani schimb modelul. In doi ani am strans ceva experienta. Fotografia prezinta o manichiura cu o vechime de o saptamana :).
Multa lume considera ca gelul este nociv pentru unghii. Eu vad altfel problema. Unghiile, ca si firul de par, reprezinta tesut mort si se regenereaza. E adevarat ca unghiile naturale au de suferit...si daca renunti la ele e nevoie de timp ca ele sa redevina perfecte. Dar, de cate ori v-ati vopsit parul si v-ati gandit ca il distrugeti? Cred eu ca de foarte putine ori...poate chiar niciodata...In plus, cred ca merita sacrificiul, daca mainile arata perfect intotdeauna si atunci cand le asezati pe masa, atrag privirea celor din jur.
Va las sa contemplati asupra efectului vopsirii parului si a produselor de infrumusetare pentru unghii :)

2 comentarii:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...