Pagini

joi, 18 august 2011

Colectia de unghiute...vol. II

In postarea aceasta v-am aratat o parte din colectia de unghiute pe care, cu mandrie, o detin...Acum m-am gandit sa o intregesc...Sper sa va placa... Enjoy...
Printre primele incercari...inca invatam sa mi le fac mie...oricum, am fost foarte mandra de floricica pictata manual cu oja... e un french simplu, iar modelul nu era decat pentru mana stanga deoarece nu am mai reusit sa mi-l fac si la drapta...adica nu am putut sa pictez cu mana stanga :)
Mult french...am descoperit ca majoritatea manichiurilor sunt french..dar nu-i bai...ca nu seamana unele cu altele...Modelul de Paste 2011...French din sidef verde...e foarte discret si a mers perfect pentru sarbatori...unghii foarte lungi...perfect...
Un french scurt pe unghii foarte lungi :)...o alta manichiura de la inceputuri...
Unghiute de copil...Surioara mea, care nu mai e un copil desi uneori asa ai senzatia ;)...manichiura french cu floricele mov si pictura din oja...sweet...
Mama...french cu pietre...neaparat o piatra verde in decor
Si...sora mamei...french cu pietre...neaparat o piatra rosie cum ii sta bine unei scorpioance :)
O manichiura simpla, office...french alb natural cu pietricele
Ana Maria...ea are nevoie de manichiura in fiecare saptamana...nu se poate dezvata de la rosul unghiilor...iar daca nu are ce sa roada...atunci mananca pielite...oricum, eu imi dau toata silinta. French alb natural cu margelute aurii
Ana Maria, din nou, french alb natural cu floricele din margele...dupa cum am spus...aproape in fiecare saptamana :)

Si ultima, dar nu cea din urma...Ana Maria...frenh din sidef rosu...special pentru excursia in Ibiza...

Sper ca va plac...o alta postare despre unghii va fi cu elemente tehnice despre aplicarea unghiilor...si, sper eu, si cu fotografii explicative...Pana atunci  insa...Sakura va ureaza noapte buna...

2 comentarii:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...