Pagini

duminică, 14 august 2011

Colectia de unghiute

Printre albumele cu fotografii din memoria calculatorului, exista unul rezervat unghiutelor ... Sunt destul de multe si m-am gandit sa impartasec cu voi aceasta colectie...Mai am si o colectie de lingurite dar pe aceea o sa v-o arat cand ma voi intoarce in Bucuresti si cand imi voi recupera aparatul de fotografiat :)
Revenind...unghiute create de mine pentru diferite ocazii si persoane...
Pentru ziua mea, anul trecut m-am gandit la ceva care sa sara in ochi...ceva special...french din sidef rosu si auriu cu pietricele rosii...



O manichiura pentru o pustoaica...french alb natural cu floricele din plastic si scoici pisate lila...
Manichiura pe care am avut-o la mare anul acesta. O sa credeti ca am ramas in pana de idei...dar nu e asa...am visat modelul asta inainte sa plec la mare si atunci m-am gandit ca asta trebuie sa fie...french alb natural cu floricica din pietricele.
 Una din preferatele mele. French pe jumatate din sidef roz si linii albe din lac.
 Am incercat si culorile acrilice. Modelul este permanent.

Asta e pentru astazi... Dar...mai urmeaza :)
Ce spuneti?

5 comentarii:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...